يك عشق ساده!


پاییزانه

شعر و ادبیات

من ... چه بيهوده!

چه بيهوده دل بستم به نگاهي سرد

                                       به لبخندي زرد!

تو و چشمانت افسونم كرد.....

                                    من .... چه بيهوده

سيب زهرآلود افسونت را گاز زدم

                               و حال، مدتهاست كه خوابم.....

تنم خسته، روحم شكسته...

                               من .... چه بيهوده

                                                    تو را باور كردم!

آري اين بيهوده بازي ها عشق نبود

قصه ي سادگي من و تكرار گاز زدن سيبي .....

                            و خوابي ابدي بود ....

عشق من زود بيا..... منتظرت اينجا

                            در اين بستر آرام، آراميده ام!

«راضيه سادات پيام - 2/11/90»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,ساعت 14:2 توسط راضیه سادات پیام| |


Power By: LoxBlog.Com